En   De   Ru

Tatilofisi.com Fırsat Tatil Oteller

Kültür Turları      19 Mayıs Turları      23 Nisan Turları     29 Ekim Turları      Mavi Tur      Bayram Turları      Kış Kayak

İstanbul  Turu

Popüler Turlar :      Gap Turu       Karadeniz Turları       Ege - Akdeniz        Likya         Assos - Ayvalık       Kapadokya        Safranbolu

Ana Sayfa

Tatilofisi.com Facebook   Tvitter

tracker

İZMİR  HAREKETLİ  İSTANBUL KÜLTÜR  TURLARI

TOPKAPI SARAYI - AYASOFYA - SULTANAHMET CAMII- BEYLERBEYI SARAYI - KAPALI ÇARSI - MISIR ÇARSISI BOĞAZ TURU, RÜSTEMPAŞA CAMİİ, MİNİATÜRK, İSTİNYE PARK

1.GÜN Perşembe : ( Gece Yolculuğu )
21.00 da Karşıyaka Yunuslar önünden, 21.30 Girne Fırsat Tur ofis önünden hareket ile İstanbul’a hareket ediyoruz.

2.GÜN Cuma :  ( Istanbul, Çamlıca Tepesi, Beylerbeyi Sarayı, Üsküdar Mihrimah Sultan Camii, Hipodrom, Sultanahmet Camii, Ayasofya, Kapalıçarşı )
Fırsat Tur’ un konforlu otobüsleri ve otobüs içi zengin ikramlar eşliğinde,Balıkesir  ve Bursa üzerinden Susurluk Varan Tesisleri’nde verilen  mola ile sabahın erken saatlerinde Istanbul’a varıyoruz. Anadolu yakasının en güzel noktalarından biri olan Çamlıca Tepesi’ nde alacağımız kahvaltının ardından otobüsümüzle Beylerbeyi Sarayı’ na geçiyoruz ve 19.YY Osmanlı mimarisinin en güzel örneklerinden olan sarayı geziyoruz. Daha sonra yine otobüsümüzle Üsküdar’a geçiyoruz ve burada Mimar Sinan’ın erken dönem eserlerinden olan Üsküdar Mihrimah Sultan Camii’ ni geziyoruz. Üsküdar’dan Eminönü’ne yapacağımız kısa gemi yolculuğu sırasında Istanbul’un en güzel manzaralarını izleyebilirsiniz. Eminönü’nde bizi bekleyen otobüsümüz ile öğle yemeğii için Sultanahmet’e geçiyoruz. Burada  vereceğimiz öğle yemeği molasında sonra sırasıyla Osmanlı döneminde At Meydanı olarak da bilinen Mısır Obeliski ve Örme Sütun’u ile tanınan Hipodrom’u ve çinileri ile tanınan 6 minareli Sultanahmet Camii’ni geziyoruz. Buradan 6. YY’da inşa edilmiş olan Ayasofya’ya geçiyoruz. Bizans mimarisinin en güzel örneklerinde olan bu eser yaklaşık 1000 yıl kilise olarak kullanıldıktan sonra Istanbul’un fethi ile camiiye çevrilmiş ve 20. YY’a kadar camii olarak kullanılmıştır. Günümüzde müze olarak kullanılan Ayasofya, Bizans kilise mimarisi ve Osmanlı camii mimarisinin en karakteristik özelliklerini bir arada barındırma özelliğine sahiptir. Programımızı tamamlamadan önce son olarak Kapalıçarşı’ya gidiyoruz ve hem gezinti hem de alışveriş için zaman ayırdıktan sonra tekrar otobüsümüzde buluşarak otelimize geçiyoruz.
Akşam yemeği ve geceleme otelde.

3.GÜN Cumartesi : ( Istanbul, Topkapı Sarayı, Rüstem Paşa Camii, Mısır Çarşısı, Piyer Loti,

Miniatürk, İstinye Park )

Otelde alınan açık büfe kahvaltının ardından ilk olarak Osmanlı İmparatorluğu döneminde devlet yönetim merkezi olarak kullanılan ve 15. YY saray mimarisinin en güzel örneklerinden olan Topkapı Sarayı ile gezi programımıza başlıyoruz. Burada Çin porselenleri koleksiyonu, sultan kaftanları sergisi, Hazine Dairesi, Kutsal Emanetler, Revan Köşkü ve Sultan tabloları sergilerini görebilirsiniz. Dileyenler ziyaret süresi içinde EXTRA olarak Harem Dairesi’ni de gezebilirler. Topkapı Sarayı’ndan ayrıldıktan sonra Mimar Sinan’ın en güzel eserlerinden biri olan ve Türkiye’ nin en güzel küçük camisi olarak kabul edilen Rüstem Paşa Camii’ne geçiyoruz. Kanuni Sultan Süleyman’ın başveziri olan Rüstem Paşa’nın yaptırdığı camii, sekizgen kasnaklı kubbe programı ve eşsiz 16.YY İznik çinileri ile ünlüdür. Buradan yürüyerek yolumuza devam ediyor ve Mısır Çarşısı’ nı geziyoruz. Vereceğimiz öğle yemeği molasından sonra Bizans ve Osmanlı dönemlerinde meşhur İpek Yolu’ nun en önemli limanlarından biri olan Haliç manzarası eşliğinde Eyüp’e, Piyer Loti’ye geçiyoruz ve çay molası veriyoruz. Sonrasında ise en önemli Türk eserlerinin 1:25 ölçeğinde modellerinin yer aldığı Miniatürk parkını gezerek programımıza devam ediyoruz. Programımızı Istinye Park alışveriş merkezini ziyaret ederek tamamlıyoruz. Dileyen misafirlerimiz alışveriş yapabilir ya da merkezin şık cafelerinde dinlenebilirler. Burada alacağımız serbest zaman sonrasında otobüsümüzde buluşup otele dönerek programımızı tamamlıyoruz. Geceleme otelde.
NOT: Dileyen misafirlerimize Kumkapıda yemekli Türk Gecesi proğramı .. (EXTRA)

4.GÜN Pazar: (Istanbul – Boğaz Turu )
Sabah otelde alınan açık büfe kahvaltının ardından otobüsümüzle Kabataş’a geçiyor ve özel teknemiz ile Istanbul Boğazı turumuza başlıyoruz. Beşiktaş, Ortaköy, Bebek, Rumelihisarı, Kanlıca, Anadoluhisarı, Vaniköy, Çangelköy ve Beylerbeyi manzaraları eşliğinde turumuzu tamamladıktan sonra tekrar Kabataş’ ta otobüsümüzle buluşarak Istanbul gezisi programımızı sona erdiriyor, Istanbul’dan ayrılıyoruz.

© 2005-2012 Tatilofisi.com      Kullanım şartları  I  Gizlilik  I  İletişim   I  Sitemap  I  e-Mail  I  Reklam